Zwroty i Reklamacje
Zwroty
Jeśli po otrzymaniu zamówienia chcesz je zwrócić, możesz to zrobić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Ze względu na to, że produkty oferowane w sklepie są używane, proszę o możliwie jak najszybsze odesłanie produktów.
W celu zwrócenia zamówienia skontaktuj się ze mną mailowo, pisząc na adres kontakt@blom.com.pl. W wiadomości zwrotnej otrzymasz dalsze wskazówki. Dlaczego tak ważne jest zgłoszenie zwrotu? Od zgłoszenia masz 14 dni na odesłanie zamówienia. Poza tym muszę wiedzieć, że spodziewam się przesyłki. Niezgłoszone zwroty potrafią zaginąć lub znaleźć się u sąsiadów wiele dni później.
Zamówienie spakuj i wyślij na adres:
Blom Vintage Joanna Olszewska
ul.Sucharskiego 6/8
96-100 Skierniewice
lub do Paczkomatu InPost: SKI16M
podając adres mailowy kontakt@blom.com.pl i nr telefonu 734 734 476
Reklamacje
Jeśli po otrzymaniu zamówienia stwierdzisz wady produktu, które nie zostały uwzględnione w opisie produktu niezwłocznie skontaktuj się ze mną pod adresem mailowym: kontakt@blom.com.pl. Powiadomię cię o dalszych krokach.